12.30 anna

Bonjour!! Buenos dias!! Gooooodmorning and guten tag? heheh
Ja jag är på très bra humör. Har dammsugit mitt rum nu, kan inte minnas när jag gjorde det sist. Men mår fan inte bra där det e dammigt och skit överallt (ibland kan man ju inte hålla sig...) Så jag släpade upp dammsugarn och vill verkligen inte behöva bära ner den igen. Så ropar till mamma -ska du ha dammsugarn sen? *blinkblink*, men nej ; Anna tar du ner den är du snäll? AAAHHHHH!!!!!!!!!!! Men. Jag ska inte låta detta förstöra min dag... den kommer bli förstörd nog när jag inser att det är min tur att plocka ur den ***** diskmaskinen idag!!!!
Hade tänkt ta mig en lång promenad sem, men asså, det är ju...lixom...eh.....eeeehhhh.....nej.

Måste (glöm det) återgå (påbörja) svenskan nu (sen).

Lite kärlek och gå i frid mina små däggdjur

ps. Hur tusan loggar man ut från facebook? Älskar inte ny design


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0