YO HOE!

Dags för mig att langa de tredje inlägget! JAg är då Ida the slida, vill du provrida?

Denna dagen har ägnats åt att klaga över mitt uppskurna knä och lite små blåmärken från gårdagen! Kan ju tillägga att Lisa älskar mitt klagande, det är även hon som är skaparen av mitt andra dick name "PUSSY"!
Jag har många fobier i mitt liv här får ni 3 av dem:

*PENSIONÄRER - Skaparen av denna fobin är filmen REC, se den inte!! Tanten i filmen besökte mig många nätter efter jag sett den! Jag håller även stora avstånd från dem på gatorna med. Men min farmor är jag inte rädd för(A) 
*BILAR -
JAG ÄLSKAR BILAR, SPECIELLT BMW<3 men de bilar jag syftar på är vita skåpbilar som jagar mig i natten när jag fredligt kör moppe hem. Sen kan de bilar som stannar på min öde busshållplats för att jävlas med mig dra åt helvete!
*SUSHI - FY FAN! råa fiskar inrullade i havs-sallad aka. TÅNG! Doften har en gång fått mig att kräkas! Sen är dom skumma sushi tanterna inte att leka med, inte för jag provat men hör bara på dom: Jaih dhudar diihg oim du inthee eiter mein sushi!! PLEASE utrota sushin!


Har ett antal till, kanske får bli "the fobi of the day"!

Mattebokens dragningskraft har nu överstigit normalen, better go......
HA DE GULD! HAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0