tjollahopptjollahejtjollahoppsansa! Lajsa!

Tjenis lenis, får man smeka och leka?

Nu ska jag berätta 10 sanningar om mig själv! Skitsvårt eftersom ni typ vet allt om mig redan hehe


1. Jag duschar alltid i mörker med bara några tända ljus.

2. Jag är beroende av paprika, så jävla gott! Helst röda hehe

3. Även beroende av tv-serier typ Glee, DH, GA, listan är milslång...

4. Kan inte skolka, hur mycket jag än vill kan jag bara inte, tyvärr...

5. Kan inte hålla mitt rum städat i 5 sek, skitjobbigt!

6. Nyfiken och otålig utav bara helvete!

7. Har de bästa vännerna man kan ha! <3

8. När jag sover kramar jag alltid en kudde, ensam?

9. Älskar att kramas hihi

10. Älskar mitt liv!

hahaha vilka sanningar!! h3h3

TACK WHITE FÖR ATT DU LÄSER VÅR BLOGG! HIHI!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0