Superdicken! - av Vick


Svart och guld
Blankt och matt
Runt och kantigt
Se upp!
Superdicken is on the move


Hon dansar genom natten
På tå i sin skrud
Hon rör sig snabbare än katten
Hon lär bli en bra brud

För Superdicken tar saken i egna händer
Reser till alla länder
Egentligen är det länderna som reser sig
Detta händer då JAG porrar mig!




Som ni ser har jag fått ett nytt sätt att uttrycka mig. Jag skriver så fina dikter! Lite rolig sak jag tror jag ska fortsätta med även om min skrivartalang är nerfryst djupt ner på en av Saturnus månar, där den inte är åtkomlig.

Idag har man ersatt de trasig jeansen med ett par av samma modell fast i annan färg. Och vill bara säga tack till alla dem som precis i förra ögonblicket sa
- Men GUD vad tråkig hon är!
Jag vet redan detta men kan ju säga att jag har svårt att hitta byxor som passar. 

JC i Kungsbacka någon gång mellan 11.10 och 11.25.

Expedit - Hur känns de här då? (Ett par Diesel-jeans)
Vick - Nja, låren är lite stora.
Expediten - Va?
Vick - Låren är lite stora!
Expediten - På byxorna?
Vick - Nä, de stora låren sitter på mig. 

Förstår ni mitt problem? Bra!

Aja, party-outfiten köptes idag. Eller, rättare sagt en guldig tunika och ett halsband. Och sen tjejer. Håller med Lisa och vi kör 100 % partypingla! På med klackarna, sminket och de glittriga för sen kommer spriten och då ska vi i alla fall se någorlunda ut när vi däckar precis efter tolvslaget! Den som inte har klackar på sig lynchas av mig personligen!!!

Har av någon anledning börjat ta bilder på mig själv! Och de blir ju inte bra heller... :P

Och på en av mina favvopresenter...





Jelly Beans!




Ett antal olika smaker såsom Butterd Popcorn, Margerita, Jalapeño, Kiwi, Lime, Cappuccino, Pink Bubbelgum etc.

Och man kan blanda dem för att göra t.ex. blåbärsmuffins. 2 Butterd Popcorn + 1 Blueberry. (Smakar i och för sig som dinosauriebajs!) 

Men nu ska jag avsluta så moget jag kan

Ollningar från Dicken!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0