Sovmorgon till 2, ok? ~Ida

Är det okej att sova de flesta dagarna til 2? Klart de är! Man är vaken på kvällen och sover på morgonen!
Jag vill bjuda lite extra på mig sj nu när de är jul och därför får ni idag morgonfriss x 2!!
 

Här langas de poser också....HAHA!

Btw Lisa enda lösningen för dig och ditt rum med pool borde ju vara en vattensäng, så kan du va i vattnet utan att bli blöt!

Nu måste jag rensa ut den gamla datorn från all min skit.....sen blir de gossip girl!!! Måsta bara ladda ner undertexterna eftersom jag är efterbliven på engelska! Men konstigt nog klarar jag av att se family guy utan text och förstår allt. Men på gossip gild pratar dom snabbt och otydligt och då blir de för svårt för lilla Ida.

Glömde säga att de va riktigt trevligt att ha den grekiska släkten på bespök på julafton! Jag kunde till och med säga Kalimera(hej)  till dom. Men sen va de inte så mkt mer komunikation mellan oss!
Kommer lite pics från julafton sen!

Jag kom också på att nu kan jag ladda ner Photoshop! Eftersom jag nu har en super dator som kan klara av de utan att krasha!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0