Sovmorgon! Lisa

Japp, idag gick jag upp halv två, helt värdelöst!! Ont i halsen och snorig också, GREAT!

Jag har drömt om Avatar hela natten eftersom jag är kär! LÄTT värt 130 spänn!!! Jag ska försöka sluta skriva om det men det kommer nog inte gå! hehe

Btw Linda och Kajsa är snart avstängda från bloggen  pga USEL uppdatering! Iof är väl Kajsa och åker skidor men vafan Linda?! Vad händer elller snarare vad är det som inte händer? När vi blir lika kända som Kenza blir det mindre cash till er bitches!! mohahah

Mina mål inför dagen:

♦ Överleva

♦ Spela lite guitar hero, kanske

♦ Äta

♦ Kolla på film

♦ Skriva fler deprimerande inlägg på la blogg

♦ VETA HUR JAG SKA GÖRA MED MITT RUM!

Ingen puss för jag är trött ingen bild heller för den delen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0