Raskar över isen!

Hej! Asså Ida jag skrattade så jag grät (helt seriöst) när jag läste om XXXL-bitchen!! Så jävla kul! Fet champange och klart att vi ska se Zombieland så jag kan få känna mis som en i gänget!

Dagens FAIL/PHAIL: Att The Sims 3 inte gick att installera, gråter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag red vi kadrilj på ridningen, inte för att ngn av er vet vad det är men jag hade Curt. Vem fan heter Curt?
T.Ö.N.T hihi Jag är C.O.O.L

Igår såg jag Linas kvällsbok med Julle. Snabbare!! hehe

Fan vad jag är taggad inför nyår nu!! 2 dagar kva-ar! smile!

Miss ya all bitches! Längtar till att supa med er mis pequeños corazones! (Ida fattar du hihi)

Kan meddela att Diesel är kåtare än Linda just nu så se upp så att ni inte blir tagna bakifrån hemma hos mig! Inte trevligt kan jag lova! Tur att inte han kan söka upp grejer på Youtube!! Han får fan inte sitta och runka framför min datA (Inger loves me!)

Jaha vad händer imon då? Köpa färg till mitt rum kanske, plugga fysik, spela GH, spela MTX, ringa någon kärring angående The Sims (jag ger fan inte upp!!!), äta massa gott jag kommer ångra sedan...



VÅRAN FAVORIT IDA SER DU??!?!? DAAAAAMN!! *villhagodisvillhagodisvillhagodisvillhagodis*

PussPåGodis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0