Ooh glorious saturday

Härlig lördag, ingen baksmälla men en seg kropp sedan gårdagens sena match (förlust av två poäng då de kvittera 19.31 i sista perioden), en hals och ett huvud som håller på att ta kål på mig. Får försöka kurera mig med något gott senare ikväll för nu finns inte tid. Har sedan jag vaknat hunnit tillverka trollstavar och lagat lunch så tårarna rann, fast det kanske berodde på löken jag skar men de rann iaf.

Med julmusik sprutande ut ur spelaren längtar jag efter jullovet med alla sena kvällar, filmer och det årliga julpusslet. Tyvärr blir det väl jag själv som får pussla det i år då Storasyster har flyttat, lucky her.

Men nu får man väl återgå till det kommande Harry Potter-kalaset. Måste ju göra mig iordning och med tanke på att jag ser ut som en zombie lär det ta ett tag att bil människa igen.

Sayonara

Vick <3






                             



           Hon ser bättre ut än                                Men såhär ska jag se ut ;) Good luck säger jag!
           vad jag gör för tillfället.                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0