Ny tänkande - Anna

Godkväll!

Tänkte dela med mig av en ny upptäckt. Mitt i mitt intensiva plugg tänkte jag på vad mitt mål under gymnasiet ska få bli. Hmm.. prestera bra? Inte tappa ett endaste glas i matsalen? Bli vän med tjejerna som hatar mig? Hm... njaa. Mitt egentliga mål kom jag på är lite mer roligt; att ha sex i skolan. Sedan kom ju självklart problemet? VART!? Knappast miniaulan, där får man aldrig vara ifred.. Inte "hemliga rummet" ( det hörs ut väldigt väl ) så då kvarstår CP- toaletten. Kanske inte det mest fräschste alternativet, men det får väl duga då. Kan lika gärna tipsa KJ om detta, hon har ju för tusan B- friend! Jag däremot får väl ursäkta mig med att jag gillar variationer? ;)

Vill även poängtera hur jag vill ha mina fina stunder: mörkthår, bruna ögon, välsvarvade och gärna över 1.80
Men det viktigaste av allt hos en grabb: SMILGROPARNA!!!!!! ÅÅÅÅHH
Hata killar med hårgele och kepsen på sniskan. Fråga mig inte heller om du får pussa mig - bara gör det

Dessa önskar jag mig i julklapp:




Mängder av kyssar till den som ger mig dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0