Numero Uno

Tjo!
Första inlägget från mig då, och det första av alla faktiskt! Kortkort presentation: Heter Viktoria men kallas Vick, spelar innebandy, singel sen några veckor tillbaka och redo för skoj!

Idag har julkänslan verkligen slått till med full kraft. Jingel bell rock och massa andra jullåtar gick på reapet på min ipod hela mattelektionen och det slutar ju såklart med att jag sitter där och sjunger med. Men vem bryr sig egentligen? Aja, julstämningen fortsätter! Efter lunch gick jag och KJ till Hemköp för att köpa min lunch (en jättebanan och då snackar vi MEGA! Större än mitt ex du-vet-vad och den var inte liten!) och kom därifrån med var sin chokladkalender som vi bestämde att vi ska ha i skolan. Min har Nalle Puh-motiv med jättegulliga figurer på bitarna, den förste fick jag just Nalle Puh, och sen fick jag Tiger och Nasse också för den som undrar.

Men nu är det dags att ladda inför en ny träning och en ny skoldag med prov... igen! Fast sen drar det ju iväg till Falkenberg för att spelas match. Det är ju alltid skoj förutom att hela fredagskvällen försvinner så jag kan ju inte, och jag citerar en kär vän (Anna), "slå klackarna i bardisken". Det får vänta till lördag!





En bit för varje dag fram till jul gör att jag får tre bitar på måndagar och sju (!) sista skoldagen :)
En bit för varje dag fram till jul gör att jag får tre bitar på
måndagar och sju (!) sista skoldagen.
Filosofi från två smarta gottegrisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0