Måsen flyger högt. Anna

Efter skolan idag jag åka till Göteborg. Nej. Jag hamna på Ikea. Själv. Men det var inte ensamt, för jag pratade med mig själv. Hur mysigt som helst att gå omkring med en vagn o plocka prylar!. Kom på en skitkul lite busig ide, men det kan jag inte skirva för då blir det inte kul att se bilderna sen. Å just ja! Jag fick nya kompisar! Ett gammalt pensionär par som skulle köpa leksaker till barnbarnen (: Fan att vi glömde byta nr.
Ni vet att dom har gratis påfyllning av dricka på Ikea? Jag drack 4 koppar kaffe hehe o en varm chocklad. I fyra timmar och 35 min var jag där, 2 ggr på övervångingen o 3 där nere. Imorgon ont i armar av kassar. Nu ont i fötter =(

Nu ska jag fixa med lite julkort tills imon. Måste ju smöra järnet för min kärlek?! Hihihihi. Nämen han e bra (:
fast till den som tog mitt förra kort vill jag meddela att om jag upptäcker vem du e ska jag långsamt kutta upp dig på dina mest heliga partier. Ja. Mitt skåp är till för mig och ingen annan.




Jag kommer otroligt bra överens med äldre människor. Men aldrig har jag varit så rädd för en person som för "Russinet".

Gå i frid nu i Juletid. Eller finger i fittan hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0