Lycka i en klyfta (Vick)

Har precis ätit upp min efter-träningen-apelsin. Det är ju egentligen lite ledsamt men det lyckliga var att jag trodde jag ätit upp den men så såg jag att nästan halva var kvar! :) Så lätt är jag att göra glad

Fick en reprimand av KJ för att jag inte berättade historien om ass-spanket så här kommer den. Detta var väl en månad sen. Vi (jag och mitt ex) hade pratat om att smiska folk. Det spårade ur lite, inte mer sagt om det, men det jag var säker på var att det var avtändade om det gjordes under förspelet eller under själva sexet. Aja, senare på kvällens schema fanns doggy och ni kan ju gissa vad han gör mitt i allt. En lite snärt på rumpan tyckte han passade bra! Kan ju bara för allas skull säga att jag hade rätt, i alla fall gällande mig. Det var ganska avtändande med en snärt på rumpan, fast att avbryta var liksom lite omöjligt. Men han fick igen senare!



 


Kolla handmärket på rumpan!
Älskar det ;)

Arrivederci
Vick



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0