....................lisa

Jävlar vad jag är mätt.


Nu har alla åkt och jag sitter och spelar The Sims :) F1 kul!

Jag längtar precis som Ida till varmare, gladare tider. Särskilt när man ser på Fokis blogg på hennes superfina Thailand bilder! Fuck, tjejer vi måste åka dit!! Fast inte så heta killar iof... :/

Nu sitter jag och knarkar Coldplay återfunnen kärlek! Förut lyssnade jag sönder deras låtar så till slut hatade jag dem. Då är det jävligt gött att komma på dem igen och bara njuta!



De kalla spelarna!

Suger att jag bara har The Sims 1 hehe men vi kanske ska köp wii :D Då ska jag köra de fetaste bilspelen! Jag och pappa hittade ett häromdagen och blev rätt heta på att köpa ett :P

JAG VILL SUPA! óch nu snackar inte jag om en fin liten paraply drink utan ren jävla vodka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0