LINDA - OH HAPPY DAY, OOOHH HAPPY DAAY!!!

Idag är en bra dag, även om jag var tvungen att torka av mitt rinnande hår med toapapper imorse... Och kemikursprovet gick ju inte heelt käpprätt åt helvette :D så det är underbart!

just nu dansar jag åt BOMFUNK MC´S : FREEESTYLER OCH SOMETHING GOING ON. typ på det sättet som skrämde livet ur lisa och ida när jag o anna showade loss i korridorerna... hehehe

funderar också på att inatt is the night... om ni fattar vad jag menar.. ? kvällen.... som... jag... äntligen... ska...      låta kaninerna dö. jag kör på attt glömma stänga buren o när dem sedan sitter där utomhus på balkongen (de kan ju tyvärr inte rymma) o inte fattar att de är flera minus o att de kommer dö om de inte hoppar in igen... så är saken biff, kanske också bokstavligt talat. jag funderar på att imorgon bitti när de ligger där som två iskalla,hårda russin, rycka ut deras tänder o göra ett halsband.

håll nu tummarna o tänk telepatiska - wodoo- tankar så rävsaxen slår igen.

AAA just det... ! ska ringa Elina så hon får hjälpa till att träna upp våra imbecilla innnebandy skills till innebandynattan!!! ska inte glömma det.
nu väntar ugly betty <3 ( i think u look hot), sedan Bridget Jones Dagbok (samma här heta potatis, förresten det e på femman den går va?)

KISSES AND HUGGES NUGGETS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0