Knock Knock!

Ciao! 

Första jag vill göra är att be om ursäkt för mitt lilla fettspel igår! Det var inte meningen... Tänkte försöka gottgöra er för det och vara rolig. Får väl se hur det går.

Har bestämt mig för att nu när det närmar sig lov ska jag bara ta hand om mig själv, och med detta menar jag komma ut och festa! Längtar efter att småflörta med killarna. Och jag måste ju visa upp min nytrimmade kropp! Såhär fast har den aldrig varit och vem har jag inte att tacka? Så detta jullovet ska ägnas åt att vara ute med vännen vin och dess kusin sprit. Fast hade ju i och för sig tänkt dra med mig alla andra generationsex-tjejer i fallet. Känner för lite "do it like they do on the discovery-channel" eller i alla fall dansen. Får lägga upp den här kom jag på! Den tillsammans med alla andra lap-dances vi har övat in. 

Till helgen blir det i alla fall en tripp till Västerås för att se dam-VM i innebandy så vem är inte ledig från skolan på fredag? Joo lilla jag! Och sen när jag kommer hem till gbg vid tio-tiden på lördagskvällen drar jag direkt på fest för att fira en tjej som fyller 17 så känns som om helgen kommer bli super, i dubbel mening kom jag på!

Men nu ska jag dra till träningen. Får väl se vilka ljud jag och KJ gör idag. Tror det snart är dags för stönen igen om jag ska vara ärlig. Var ett tag sen nu. 




Detta leder till...


kanske inte riktigt dethär men något likt ;)


Over and out
Vick





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0