Kajsa - Längtar till lovet

Hejhej i millimeterhöga snön!
ÄNTLIGEN VINTER!!!!! ;p




Haha, men det var faktiskt väldigt mysigt i morse när jag skulle gå med killen och hans bröder till bussen med STORA snöflingor ringlandes ner över huvudet.. man kände att det snart är jul. Hallelulja! :D

Idag har jag varit allmänt ful (hann inte fixa mig imorse) tills jag fick fixat mig lite på en rast - om någon bryr sig! Åsa gjorde en fin inbakad fläta :)
Iaf, hoppas jag ska med Vickan till Liseberg imorn för jag ska inte träna fotboll eftersom det eventuellt är match i innebandyn på onsdag :D orkar inte hålla på varje dag ;P Hell No!!!

Jaja, det var det ointressanta daily-shit. Nu till det roliga...

Igår satt jag och pluggade och kände att jag skulle ha en liten paus så jag satt och kollade upp låtar på spotify. Jag hittade nåt med Clearwater revival nånting och det var gott gung så jag började dampa loss lite till musiken. Jag stampar med benen, svänger och diggar med armarna, huvudet nedsänkt med ögonen stängda, håret flängandes...Efter ett tag hör jag fnissningar och tror ni inte att min pappa står i dörren och har sett nästan allt??!!! OMG vad jag skämdes xD haha, men han skrattade bara åt mig, trodde inte jag var helt cp eller nåt (?) :O

Well well, efter Västerås kan jag bara säga att jag är pepp på att bli innebandy-proffs :D ska ner på träningen sen och kick-ass! haha kan ju försöka :P Ska vara med på innebandy-natta nästa år ialla fall - det är ett som är säkert. Lisa - count me in!

Kan inte plugga kemi, känner att jag kan inte ta in mer nu, så har lite extra tid framför datorn :) längesedan jag skrev ett inlägg :/

Nåväl, SNART LOV!!!! Hell Yeah! :D
Gud vad jag längtar, men inte härligt att man fått en sv-artikel att rätta och en religions-uppgift att göra under lovet och eventuellt plugga fysik!!! FY FAN! :(
Thank god for wonderful friend<3 kan få en att ha kul mellan allt slit :P


PUSS och KRAM /kj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0