Kajsa klantig

Tjolahopp tjolahej lingonsvej!

Gottfolk, tro det eller ej men jag har faktiskt lyckats klanta mig lite idag!
Allt började med att jag var så jävla klantig med att låsa in min nykel (hur det nu gick till???) aa, iaf, och sen så hade ju Vick prov, så jag kunde inte hämta min extranyckel i hennes skåp, men det gjorde jag ändå ;P så först iväg till henne (i ett rum på andra sidan hela jävla skolan! nästan) , knacka på lärardörren och fråga snällt om jag kan få hennes skåpsnyckel liksom à la "ursäkta att jag stör, jo, ni ser att jag har råkat låsa in min nykel och min vän här har den i sitt skåp så om jag skulle kunna"... blablabla, jo ialla fall, så jag får hennes nycklar, skyndar till våra skåp, springer fel först och tvärvänder, folk tittar konstigt på mig, aja what ever.. men ligger nyckeljäveln i hennes skåp???
NEEEJ!
Så jag springer tillbaka, knackar snällt, läraren ser inte irriterad ut så jag pustar ut lite och frågar om jag kan få Vicks pennfack ist där den har legat innan, men ligger det sadistiska metallhelvetet där?
NEEJ!
Så det blev raka vägen ner till vaktis för att knipsa upp det ;( buhu
Aja, jag har inget värdefullt i mitt skåp, skolböcker bara, Vick fick ta min chokladkalender - kunde ju inte lämna den i skåpet heller! Hell no!   KJ<3Chokladkalender

Aja, det var väl dagens flopp ;P haha

Ska iväg och plugga biologi :( men ha det bra så hörs vi kanske sen :D
Puss och kram

KJ


Kommentarer
Postat av: Vick

hahaha XD han som öppnade dörren var inte min lärare ;) han var den med beigea kläder om du kommer ihåg? aja, tror inte de såg det som ett större problem. kände mig bara lite full när jag sa - där är pennfacket, ha en bra dag!



puss älsk

2009-12-09 @ 16:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0