Julstön... (Vick)

Flytta på ett, två, tre, fyra..,tolv glas, spraya, torka, ställa tillbaka ett, två, tre, fyra... tolv glas.
Nästa hylla - Flytta på ett, två, tre, fyra...., tolv glas, spraya, torka, ställa tillbaka.
Nästa hylla - Flytta på ett, två... aah ni fattar. Och det var inte bara glas utan glasskålar, tallrikar och annat krafs. Sånt jag hade fått höra om i en halv evighet ifall jag hade tappat något. 

Men nu är det städat, pusslet är nästan klart, knäcken står på spisen och det ligger lite röda kulor här och var i mitt rum. Men det jag älskar mest... vår 4,5 meter höga julgran som är klädd helt i silver och vitt för året (bortsett från polkagrisstängerna som man kommer gå och läskas av hela julen). 

Men nu är det nästa klart. Har bara åtta julklappar att slå in men det gör jag väl inatt nån gång. 





The Gran! (min mor kom tydligen med... )

God Jul!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0