Jul ---> Nyår ~Ida

Snart är de julafton och julklapparna är fortfarande = 0. Men imorgon ska de ut och shoppas, om man nu kommer ner till bussen i all snön. Även om de är jul innan nyår så börjar jag redan planeras va jag ska ha på mig. Kollade runt lite på NELLY.COM idag. De sluta med att jag beställde en nyårs klänning som jag är totoally in love whit!!

Lovely!

Idag va de va jag kallar snöstorm, och ja, hunden måste ut. Som vanligt rusa han runt och åt snön medans jag stelt tog mig fram. Sen blev de in och ta en varm dusch och götta ner sig i soffan och se de 20:e avsnittet av Paradise hotel. Nu är ven Gossip girl sesong 1 på nedladdning, fort går de inte -.-

Hade tänkt lägga upp en youtube låt, men nej då ska de ju inte funka :@
Ni får helt enkelt söka på den själva: Inna - HOT (Dave Silva Remix) den e fett schön!!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0