JUL! KUL? ~Ida

Jahopp då va de julafton.....men inget som jag sett fram emot så mkt (bara julklapparna då). Irriterar mig bara på dom små ungarna som vi har i släkten -.-! Så nu är jag iaf jävligt taggad för Nyår, det är ju ändå den bästa högtiden!! Men när jag skulle beställa en mindre storlek av min nyårsklänning va ju den självklart slut :'(!

Aja, igår klädde JAG granen för de blir bäst så. Nu är den stilren, i silver och blått! Men tror ni inte att dom få minuterna jag va uppe på mitt rum, nöjd över resultatet med granen att mor den lilla ***** smiter dit. När jag senare kommer ner skådar jag den fulaste och mest osmakliga granen i mitt nu 17 åriga liv!!! Hon hade hängt på massa röda kulor och ngt rött glitter :@ Så blev de ännu mer jobb för mig att gå och plocka ner...

Undertiden JAG pyntade så hade jag tagit ner datorn för lite skön musik i dom feta högtalarna. Jag bad pappa sätta på va han ville, eftersom mamma inte kan hantera spotify! Gissa va han sätter på!?!?! JO, Beyonce och Jay-Z!! GO DAD eller vad? :O Inte nog me det sen hittar han Mange smith - Jag talar ut, som han sätter på på högsta volym och säger med seriös röst...Min favorit ju, de va längesedan! Shit va otippat..men jag gillar't!

Och eftersom det är jul och jag är snäll ska jag bjuda på Idas morgon friss! Och den är inte att leka med!!!!!!


GOD JUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0