Inget liv har Vick, hon behöver lite dick!

Ja, här var jag igen. Känns som om mitt liv försvunnit den senaste månaden och så kom det här upp som en blixt från klar himmel. Jag blev störtförälskad! Och det stämmer, jag har inget liv och det kan endast botas med en trevlig utekväll med en massa ny, roliga människor (här kommer dicken in i bilden)! Blir inte denna helgen men nästa så!

Har pluggat röven av mig på kemin sen kl 17 men har väl gått sådär den senaste timman eller två. Har skrivkramp för något jag inte fattar! Men detta har gjort att mina andra uppgifter har fått skjutas åt sidan. Det är först nu som jag ska börja packa, och jag måste upp vid fem imorgon bara för att bussen går 6.15 :/ Sen har jag iofs hunnit göra grunden till en pastasallad men resten får göras imorgon för nu blir de en dusch och sen packningsdags!

Ha en trevlig fredag och lördag så kommer jag tillbaka på söndag :)


So Long Suckers 
Vick





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0