$$$$ ~Ida

Så nu va en lång dag på jobbet avklarad, men den va plågsam! Ska bli skönt den 6/1 -10 då 3000 kr inkasseras :D
Idag kom mitt "fan" som vanligt! Hon "älskar" mig! Nej, så fort hon kommer in och ser att de är jag (och jag ser att de är hon) blir det spänning i luften. Hon börjar som vanligt fråga om x antal saker som hon inte ens tänkt köpa, utan bara för hon vet att jag inte kan ngt om just de sakerna. Visst har jag lyckats chocka henne några gånger med att kunna en del! 
Så när hon (finally) ska lämna affären säger hon en jävla massa saker jag ska ha tagit reda på tills hon kommer dagen efter.....wtf?!?.....
Och även den vanliga frasen innan hon slutligen går: - Det är aldrig någon som vet något när jag är här, dåligt!
!!!!Cya in hell beatch!!!!

Sen har jag fått slavat i affären med att skura alla golv och vikt över 50 "skyddsdukar"...dessa 6 timmar gick mycket långsamt!

En till mindre rolig sak va när en Kvinna i storlek XXXL kom in och fråga om hon fick låna toaletten. Visst fick hon de.....
När hon sedan va klar och lämmnade affären ovanligt snabbt så kan jag beskriva mig själv som EN JUDE I HITLERS GASKAMMARE! Fy i helvete va de luktade, den jäveln :@

Nu har jag även sett klart alla avsnitten på första sesongen av gossip girl, men den andra är på nedladdning!
Ikväll ska jag våga mig på att se Zombieland, såg de första minuterna sent igår men stängde av direkt när en blodig zombie kom springandes mot han(mig) och började äta på han! Inte passande då. Så de blev Ice Age 3 ist :P


Jag hoppas från ett mer possetivt inlägg från min sida nästa gång :D

tjaaooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0