hej? lisa...

Idag ska jag langa ett deprimernade inlägg! :D
Har ätit 5 lussebullar nu och ska precis hugga in på kapitel nummer 10 i kemiboken! Pluggat nonstop (mums) idag förutom en promme med da dogs. Fattar fortfarande ingenting av redoxreaktioner men det andra har gått som smort h3h3

Igår kväll fick tummen ur assen och bokade tid hos frissan! Fast kommer typ inte hinna komma dit i tid hehe.
Men vafan det finns ju typ inga tider nu innan jul :'(

Nu är det faktiskt bara fem dagar kvar!! :D det hjälper faktiskt trots att jag ska räkna matte och fysik hela lovet...

Asså jag känner att jag måste konkurera lite med annas hunkar so here we go!



party?



talibaner?



hell yeah!



nu snackar vi (blod)puddingar!

Tänkte lägga ut vindruvebilderna men med tanke på andra individers skulll avstod jag från det men kankse en dag! Så akta er noga!

Over (under) and out (in)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0