GOD JUL! Lisa the Rask

Nu är det god jul på riktigt! :D

Fan vad gott att du får åka bort lite KJ!!
Jag måste säga att jag är nog den enda som inte vill ha en vit jul! Varför vill alla det? Mina skor blir blöta, hundarna får feta jävla snöbollar i pälsen så man måste tvätta dem varje gång man vart ute med dem, det är kallt, det blir slask, man måste skrapa bilarna, man måste skotta osv osv
Jag menar finns det ngn fördel förutom att det är fint?

Nu tittar jag på Sagan om Ringen, rätt ball men sett den några gånger nu. Snart ska jag ut och ta en fet röd paprika och snaska och smaska på! Idag blev vår julskinka klar och jag ÄLSKAR julskinka :D Tre mackor av den rasen blev det och sen en hel del _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _!  Sedan höjde jag mitt IQ några snäpp och respekten blev större när jag löste en riktig kluring som ni alla ska få smaka på någon gång mohahahha :D

JULREA?!

Jag gör en Tiger Wood btw; jag har hittat en älskare bredvid min darling Speleers!



Jag kan inte hålla händerna borta från honom och han kan inte hålla sina klor borta från mig! Han gillar det lite rough och använder gärna sina små huggtänder när vi rumlar runt i sänghalmen. Exakt den minen han har på denna bilden har han när han kommer! Så söt!

Nä nu kan jag inte hålla mig borta från parikan längre...

JULPUSSAR & JULKRAMAR (vad nu det är för något?)


Damn! Nu blev jag sugen på att strula med en snygg kille! Får ringa min älskare ögonaböj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0