Fisa Fnask!

Bra idé Ida! Vattensäng! Me digg it!

jaha vad har jag gjort idag då? Ätit frukost, legat i sängen hela dagen, haft sms-sex med Ida (It was wonderful baby! ♥) vart ute med hundarna, TRÄNAT, duschat, spelat MTX ♥ Med andra ord en riiiktigt spännande dag!

Asså jag har lack of ideas nu verkligen :( Vet inte vad jag ska skriva om? Hmm kanske ska göra ett sånt där bdb-test? 


Är du kär just nu?
Nej!

Har du kysst någon idag?
tyvärr :P

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
Tror inte det..? 

Har du ett förhållande?
Nepp SINGEL bring it on baby!

Om nej, varför inte?
Inte hittat ngn jag gillar eller som gillar mig hahah fan vad patetiskt det låter :P

När går gränsen vid otrohet?
När man kysser någon annan (kan vara okej om han är RIKTIGT full)


Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?
Ja men det var typ i 3:an? 

Är du romantisk?
Tror det, hoppas det men antagligen inte hahah !

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
Broes before Hoes!!!

Är du svårflörtad?
hahhaa NEJ!

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Gråter till extreme home makeover....

Vad hette din första flickvän/pojkvän?
hahah Kan det vart Fredrik?

Hur länge höll det?
3 månader (vi gick i 2:an...)

Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
hhaha ingen aning... :P

Har du lekt med någons känslor?
inte med känslor men flörtat lite med någon jag inte gillar

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Jag vill ha ett förhållande! Gimme boyfriend please?

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
Varför skulle jag?

Är du en bra pojk/flickvän
Hope so!

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
sov och sov men det var väl med Max och Ida h3h3

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
Oj, 28 & 27 kanske :P

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
Never! Men kanske en symbol om man gifter sig men nej helst inte !

Vad gillar du för stil på tjejen/killen?
Åhhh! Mycket muskler, lite ovårdad typ stubb, lite fettigt hår (skabb? haha Nu menar jag inte att man ska kunna se att han har duschat men ni fattar!) Gärna mössa eller keps. Sedan gillar jag ju dem som bryr sig jättemycket om sitt utseende också med märken och sånt. Det kag inte gillar är datanördkillar!

TRÅKIGT TEST! men jag har ju lack of ideas!

pupupupussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0