Finish!! ~Ida

Så Ida har lyckats köpa alla julklapparna på en och samma dag 2 dagar innan julafton, inte illa!
Men jag känner att julafton inte är någon höjdpunkt, visst man får julklappar de gillar vi. Sen har vi som tradition att spela poker men de krävs något mer för att julafton ska bli fulländad.......va sägs om SHOTRACE! Eftersom man är under 18 uppskattas inte de inom släkten, men någon som är på innan julafton kväll? Om ingen i G-6-gänget vill så joinar jag Jacob över jul, för jag vet att hans familj brukar köra de!

Nu när jag sitter här på mitt rum som är ca 40 grader (LOVE IT) så längtar man lite till varma sommar dagar. Kanske inte så varma här i Sverige, men utomlands :) Bara så ni vet så kommer jag åka ngn stans i Sommar ändå, kan nog inte hålla mig. Men just nu känner jag även för en skidresa med mkt krök!

Dick, KJ, LISA, LINDA


LISA & IDA

lol hej / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0