Feliz navidad!

TACK IDA ATT DU GJORT ETT INLÄGG!!! :D

Asså jag har tänkt på en sak... Egentligen är inte den 24/12 såå rolig det är därför den heter julafton.
Afton = kväll och det är ju kvällen som är roligast!! Det är då man får alla kulklappar och bitchslappar!
Min familj åker alltid till min kära mormor och morfar som är de finaste människorna på hela denna jord, helt seröst! Jultomten framställs ju som elak breedvid dessa två! Men iaf, vi åker dit och äter och äter och äter och...
1. Lax macka eller sill
2. Julbord
3. jordgubbskräm, grädde och glass
4. kaffe och bulle
5. tårta
På allt detta julgodis och choklad! Fattar ni vilka kulmagar alla har när man går därifrån! Till och med Linda hade ju haft tillräckligt!!!! Men det är ju gott iaf hehe ;)

Lite dåligt uppdaterat idag G6 menmen det är ju faktiskt julafton :)

Såg på Scrubs nu på natten och fan vad klockrent det är! Nu ska ni få ett litet citat  av denna sköna snubbe!


När han kollar sig i spegeln ser han

"Reflection perfection"

UNDERBART KUL! hehe!

Saknar er tjejer vi måste ses snart!!!
Puss på Kuss :D

Eftersom det är jul kan jag bjuda på en liten aptitretare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0