En dag kvar, Lisa är glad!

Asså jag har nog aldrig vart så här taggad inför nyår! Förra året var ju jag och Ida på en fest men det var typ bara "par" där så jag och Ida blev typ också ett par h3h3! Men detta året/nästa år kommer faen bli grymt! Hela
G6 gänget plus the boys och kanske annat folk! + DRICKA! Asså jag kan knappt bärga mig!! Är det bara jag som gjort upp en lista på vad jag måste göra innan? Typ bestämma outfit, frisyr osv. osv. ! En liten fråga bara! Ska ni köra all in med klackar, feta sminknigar och riktiga partydresses? Det vill fan jag göra! haha men vilken annan högtid kan man det egentligen liksom? Men jag vill inte komma där själv med höga klackar och partydress till 1000! Ni får gärna langa ett sms eller ett inlägg om ni ska köra på stort eller inte! (Gör det snäääälla (A) ) Fatta vilka heta brud vi kommer att vara!

Asså tänk om inte alkohol fanns! Fy fan vad tråkigt! Man kan lixom verkligen släppa loss med alkohol och allt blir typ kul! Nu låter jag som en torrboll med alkoholberoende men alla gillar väl att supa? G6 vet jag iaf gör det...;P



Längtar till imon kl 18.00 :) Hångel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0