LINDA - TANT OCH ALPERNA PÅ SAMMA DAG

HEJ andra sidan!

Inte ens gud vet hur länge det var sedan jag skrev här.... BIG SHAME ON ME!!! Nytt år, nya bloggvanor!!! i promise.

tränade idag.... herregud det var längesen... 2010: träning före skolan! jag var lika smidig som mobedick på skidresa.

idag när jag sålde GT, som jag gjort hela mitt liv känns det som, blev jag inbjuden av en tant, så jag klev glatt in, (
o nej hon e ingen pervotant som skulle våldta mig, herregud låter som min mamma!!!!), i alla fall pratade vi om vad jag hade för planer efter gymnasiet, det var jätte trevligt!!! o jag som inte ens gillar gammla människor!!!

BTW, ni tjejer som kallar mig kåt, då ska ni se elinas rum!!! HERREGUD, den tjejen e redo asså!!! tända ljus överallt ( eller hon kanske bara e självmordsbenägen??? ), inredningen e ju typ... hmm.. SEX..., o hon har till och med LJUSRÖR UNDER SÄNGEN!!! vad kommer efter det? spegel i taket??
själv trodde jag man hade ljusrör under bilen...

tog till o med en bild som skulle langas... men vem tror jag att jag e egentligen? jag vet ju lika väl som ni att jag inte kan sånt... nåväl, vi får fantisera ihop ett romantiskt sexrum i våra trånga små ärthjärnor.

LÄNGTAR TILL NYÅR!!! LISA: JAG E PÅ ATT KLÄ UPP SIG TILL TUSEN! Men det där med klackar... efter några järn i elden... har vi tur kanske vi kommer undan med mindre än sju brutna ben.

Och förresten, vickan har ställt upp som vår personliga: ta ut alla hämnningar-på-docka!!! ( o då menar vickan o jag the nasty kind)

DET VAR ALLT FRÅN MIG, PUSS O HEJ LEVERPASTEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0