DödaDodisDagen!

Jag sa så när jag var liten, dödadodis (=lördagsgodis), cp-unge? japp!

Just nu håller jag på med att fixa på min lilla mini data som I love <3
En annan sak jag älskar är söta, goda snygga drinkar! Det enda jag kan tänka på när jag har "lugn helg" haha!

Strawberry Martini <3


Sex on the beach!!

Har ni hört talas om Comfortably screwed up against a wall? haha det är en drink ;) Har aldrig smakat den men vill gärna hehehe!

ÄNTLIGEN åkte tove ut ur IDOL!! Nu är det bara calle kvar att åka ut så kan Erik vinna!! Nicklas skulle ju egentligen vinna men han har ju redan åkt ut? Linda, när ska vi få lite smaskigt skvaller om ditt lilla insiderjobb?? Westlifevar ju där med!!!

Igår så var jag och Ida på en liten spelning på rydet. Mycket trevliga människor där, vi pratade lite och lyssnade på bra band. Men vi hann bara lyssna på två låtar för vi kom så sent, typiskt oss! Men det var bra iaf! Jag cyklade dit med Ida på pakethållaren, hon sa att hennes ass var en kassler haha!

Dagens vill ha är antingen en fin färglad drink eller eller skönt avslappnande bad!


Skönt!

Morsning Korsning och sup med stil! <3
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

GE mig det badkaret!!!! och drikarna hehe ;)

2009-12-05 @ 15:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0