Damn! ~Ida

Fan jag märkte precis som anna att jag missat Anna Ankas jul. Eftersom jag fortfarande har ganska tråkigt och kände att jag behövde lite mer julstämmning så drog jag på en jul-CD på spotify och langade lite jul-skämt.
Här kan ni också få njuta av några:

1.
En man och hans hustru väntar med sina nio barn på busshållplatsen.
En blind man sällar sig till sällskapet ett par minuter senare.
När bussen kommer är den redan full, och endast frun och de nio barnen lyckas pressa sig ombord.
Så barnafadern och den blinde bestämmer sig för att gå.
Efter ett tag blir fadern irriterad av klickandet som den blinde mannens käpp avger när den slår i gatan, så han säger till den blinde:
-Varför kan inte du sätta en bit gummi på din pinne? Det där ljudet driver mig från vettet.
Den blinde replikerar indignerat:
-Om DU hade satt en bit gummi på Din pinne så hade vi båda rymts på bussen!

2.
Snickaren på våning 3 upptäckte att han glömt sågen längst ner. Han försöker ropa till sin kollega på våning 1, men avståndet var för stort. Han pekar på sig själv (jag), drog armarna fram och tillbaka (såg). För tt visa att han ville ha sågen
Kompisen på våning 1 nickade, och började onanera! Snickaren på våning 3 blev förbannad och sprang ner för trappan.
- Va fan, är du dum i huvudet? Jag ville bara ha en såg!
- Jo, det fatta jag väl! Jag försökte bara berätta att: "Jag kommer snart".

3.
Benny gick bort till sin kvinnliga kollega på jobbet och sade:
- Åh vad ditt hår luktar gott idag, alldeles nytvättat.
Kvinnan blev rasande och gick raka vägen in till chefen och talade om att hon hade blivit sextrakasserad på jobbet.
- Vad är det som har hänt, frågade chefen
- Benny sa att mitt hår luktade nytvättat.
- Men, vad är det för farligt med det, frågade chefen.
- Vad som är farligt med det? fräser kvinnan:
- Benny är ju för fan dvärg!

Så hoppas ni fick er några goda skratt som jag!! HAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0