Chacha... ~Ida

Cha Cha Idabooi här, precis kommit hem från mitt jobb. Mådde som kungen sj idag! trött och sleten.
Gårdagen va för övrigt mkt lyckad :D Mitt hur står kvar! De tråkiga är väl att jag fått torka öl från mitt golv och vädrat ut rummet för de luktar alkis här inne, tror inte mor och far uppskattar de eftersom man är underårig... -.-Nu kommer de vi alla väntat på.....BILDER!! men bara några, för fler orkar jag inte lägga upp:

Dick, Ida & KJ

Linda, Anna & KJ

Jacob & KJ

Linda, Anna, Ida & Dick

Lisa & KJ

Anna & Ida the 6-pack

De va dom jag orka lägga upp nu....
Snart är de julafton och har jag köpt några julklappar än? Nej....
Får väl se om man hittar ngt gammalt man kan slå in.

HA DE KANONERS! slick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0