Cha!

Det andra blogginlägget langas av Lisa aka Cus!
Igår var vi på Mingel, lill.lördag ni vet! Man får ju passa på hehe!
Förfesta gjorde jag och Ida hemma hos Max och Jakob var också där :D Jag och Ida drack 1 ½ liter cider med
7 % VAR!!! Jisus var dragna vi var men sköj vare! hehe. Vi mötte ju Anna och Linda + mer folk senare på Mingel och hade det najs! Dagen efter skola kl 08:25 dagen efter (fysik i en timma och tjugo min </3 ) var inte lika najs...
Nu kollar jag på Mammas pojkar och det är så jävla bra! love it! Bobby the skelögda och hans mommy är ju helt sjuka haha! Bobby vill ha en brud med stora pattar och Christian kör på yngre bitches, själv hade jag nog tagit Tim, skit söt ju! LOVE his muscles <33333
Jag är ju singel precis som Vick the Dick så Tim bring it on all or nothing!

Nu måste jag lägga in en bild på alla vi brudar!!



Vick the Dick!



Kajsa! Tyvärr inte singel :'(!!!



Ida the slida ginida mot skida! SINGEL!! :D



Linda binda <333



Anna het och eftertraktad!



Cus i egen hög person!

Nu ska jag se på Gleeeeeeeeeee

Signar ut med stajl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0