Baby Anna

Alla ljuvliga skönheter där ute! HEjpåer!
Jag mår underbart bra. Imorse var humöret skit, bara äklig o ful . Men nu känner jag mig fin!
Ahhhhhhh UNDERBART MED LOV!!!!!!!! Gick hem med Linda efter avslutningen, Bengt blev väldigt glad över julkorten (=. Sen såg vi klart Pretty Woman, ÄLSKAR Julia Roberts! Så sjukt naturligt vacker. Jag har funderat på att börja fixa till mig lite oftare, kanske tvätta håret ibland o så. Men fan heller, jag är så lycklig när jag har håret tovligt i en knut mitt på huvet o skjortan på sne.

Men hörrni, håll i er, min mamma har skaffat FB!!! Hon ville ha en profilbild med dubbelhaker och skelögd. Jag vill inte ta bilden. Någon frivillig???

Igår hittade jag ROSA PERFEKTA KAFFEKOPPAR på Ikea. Just nu smuttar jag på kaffe i den!
Eftersom jag älskar Lisas bilder får ni flera av mig med min nya favorit! Tyvärr kom inte min lampa med på bilderna, men för er som inte har sett den är den ett rymdskepp.




PS: Lägg märke till plåstret. Det gick åt två fingrar för julkortet. Borste från det avskavda nagellacket.

Pusselipussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0