Anna


Tjolahopp!

Tänkte att jag skulle sitta o smutta på veckans första kopp kaffe till detta inlägg. Så självklart tänkte jag lyxa till det lite o hälla på lite gräde, men märker jag inte då att den luktar förjävligt? Jo jag antar att den var sur? Så det blir till att hälla ut allt. Nu är jag lite sur. Väntar på nytt kaffe. Fy fan för sur grädde, den skulle ha hållt till den 11!?
Jajaja, nu har jag studerat lite genteknik men känner att jag måste spela lite Xbox. STAR WARS II!! Eftersom min hals är sämre idag behöver jag känna att Kraften är med mig..
Pratade lite med bror min igår, han trivs sjukt bra med att inte bo hemma. Som jag längtar! Men måste erkänna att min mamma har sagt att jag måste lära mig hur man tvättar innan jag flyttar, så det är inte särkillt aktuellt. Vänta nu e kaffet klart!!!! JAAA! Inte fan behöver jag kärlek -kaffe är tillfredställning.

NU ska jag lira lite!




Må kraften vara med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0