Anna - hår växer oxå på huvet

Måste få säga efter reaktioner på tidigare inlägg att detta är en blogg för våra innersta & galnaste ideer. Allt är ocensurerat.

Idag nådde jag botten. Mitt hår GÅR VERKLIGEN INTE att borsta ut. Faaaaaaaaan. Det är nog totalt tre tovor som tagit över. Försökte mig på att blöta håret och sedan bosta. Gick inte. Nu när jag har det i en tofs går det knappt att motstå frestelsen att klippa av den. Men jag har alltid varit dåligt på att sköta håret. INTE MIG GREJ. Vill ni veta hemligheten bakom mitt långa svall? JAG BRYR MIG FÖR LITE FÖR ATT ORKA FÅ DET KLIPPT. Visst har jag mina knep för att få det lite lockigt, för inte tusan äger jag en locktång, men ändå. Fast nu ska jag bannemig ta mig i cus o tralla ned till frissan för tidbokning.



FAIL

SÅHÄR VILL JAG HA MITT HÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0