Ahhhh - Anna

Hihihi hejhejhje! Idag är jag lite fnittrig hehe. Och skittrött. Som grädde på moset fick nyss min syster en tidig julklapp. En engitarr. Hon spelar utanför mitt rum. Bli inte förvånad om jag dyker upp utanför din dörr med resväska. Men hon är iaf glad. Fast de e jag med för nu ser jag att min mor dammsugit mitt rum!
Fnittrig är jag för jag sett på de 3 vännerns & Jerry, aka Programmet som förstörde barnen. hahahHAHHAH. Idag bangar jag innebandyn, sorry G6. Men känner inte att jag vill något idag hehe..
Hade tänkt göra en "Kajsa" med lite sanningar men nej. Sen kanske.
Nu ska jag tänka på Spanien tre veckor i sommar wooooohoooo!!!


Såhär brun ska jag bli!

Måste ha vart lite småknasig när jag kom hem igår kväll, för när jag vakna imorse stod granen pyntad & fin i vardagsrummet. Inte såg jag de hihi.

Jag hatar avslutningsfraserna.  Ni får vad ni vill . ( speciellt Kajsa hihihi )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0